2007年9月28日 星期五

鄧志豪閑話環保


我係「為下一代運動」副召集人,觀塘區議員鄧志豪。

環境污染可以講係下一代將要面對最大既挑戰:全球暖化,沙漠擴展,雨林減少,臭氧層消失。現時種種環境污染問題,其實都係人為造成,大家有冇想過點解香港既冬天,晤單止唔再凍,而且白天總係煙霧瀰漫,空氣質素持續惡化,為咗經濟增長,工業化發展,都市化帶來咗熱島效應,我地其實經已生活係一個蒸籠裏面,如果我地唔盡快面對問題,終有一日,我地連抖氣都有問題,唔通我地真係想我地既下一代,要生活係一個好似科幻小說既世界裏面,一出門口就要著防紫外線太空衣,要帶住防毒面具先可以抖氣,例如干淨食水這些原本捶手可得既天然資源,都要變成稀世奇真?地球環境既危機經已逼在眉睫,我地係唔係想下一代面對環境污染所帶來既苦難呢?要拯救環境,個人同政府都有責任,我地可以從生活上減少浪廢,例如購物時減少使用膠袋,唔再使用會破壞大氣層既揮發性噴劑,我地亦應該敦促政府,制訂有利改善環境既政策,進一步推廣「污染者自付」既概念,開徵「環保稅」,至少我地既下一代,仍然有希望見到美麗既大自然環境。

沒有留言: